corner left-topcorner right-top
Grupni Programi
Sportski centar OUT
corner left-bottomcorner right-bottom

Mini trampolin Fit & Fun

  • Mini trampolin Fit & Fun

    Promo video

Posljednjih godina apsolutni hit na tržištu je vježbanje na Mini Trampolinu. Iako zvuči smiješno, štoviše i nemoguće, do sada se vježbanje na maloj smiješnoj nazovimo “dječjoj” spravici imena Mini Trampolin pokazalo izuzetno učinkovito na zdravlje čovjeka.

Što sve "skakutanje" na trampolinu radi našem organizmu

  • aktivno vježbanje snage, ravnoteže, izdržljivosti, istezanja te kardio vježbe bez opterećenja na kralježnicu, stopala, koljena i kukove
  • povoljno djeluje u prevenciji osteoporoze
  • olakšano "podmazuje" zglobove
  • djeluje na propriocepciju (balans)
  • regulira krvni tlak
  • djeluje na povećanje imuniteta
  • blagotvorno djeluje na kardiovaskularnu i limfnu cirkulaciju
  • ubrzava metabolizam
  • redovito korištenje dovodi do redukcije potkožnog masnog tkiva
  • djeluje na povećanje imuniteta
  • pozitivno djeluje kod hiperaktivnosti i poremećaja pažnje
  • pogodan je za za provođenje vježbi u rehabilitaciji donjih ekstremiteta i kralježnice i neminovni FAKTOR ZABAVE!!!!!

Raspored Cijene

Zumba / Bokwa

  • Bokwa promo

    Bokwa promo video

Bokwa je najnoviji fitness program koji munjevitom brzinom osvaja čitav svijet. Osnovana je 2000 g. u Kaliforniji od strane plesača i fitness instruktora Paula Mavia.

Intenzivan je kardio trening koji kombinira elemente afričkog plesa, capoeire, kickboxinga i plesnih koraka. Jedinstven je i drugačiji program od ostalih plesnih fitnessa jer svojim pokretima ispisujemo slova i brojeve po podu, što ju čini jednostavnom i pristupačnom metodom treninga za sve. Nema brojanja, nema koreografije, nema zahtjevnih koraka, vježba se uz trenutne glazbene hitove.

Iako na prvi pogled izgleda zahtjevno, Bokwa je upravo suprotno, stvorena je za sve koji misle da imaju dvije lijeve noge.

U jednom satu Bokwe trošimo 1200 kcal, što ju čini efektnim programom mršavljenja i skidanja potkožnog masnog tkiva.

Raspored Cijene

Pilates

Koncept gradijalnog i terapijskog djelovanja na muskulaturu razvio je njemački trener Joseph H. Pilates 20-tih godina prošloga stoljeća. Kao i mnogi individualci poput Moshe Feldenkraisa, Matthiasa Alexandera, Mable Todd, Rudolfa Labana i drugih, i pilates je svoju tehniku razvio i unapređivao promatrajući promjene na vlastitom tijelu.

Smatra se da postoje dvije varijante pilates vježbi koje su namijenjene različitim potrebama vježbača: fitness pilates i rehabilitacijski pilates. Ono što je svakako zajedničko za oba pravca, tiče se same metodike ovog interesantnog koncepta razvoja tijela, a to su komponente od kojih se bazično pilates metoda sastoji : principi, vježbe i oprema.

Sama metoda sastoji se od različitih pokreta istezanja kojima stvara veliku fleksibilnost i koordinaciju mišićne mase, čime djeluje na sposobnost boljeg snalaženja u prostoru.

Sve se vježbe izvode vrlo lagano, bez naglih pokreta ili pocupkivanja u mjestu, što ih ne čini lakšim za izvedbu od drugih popularnih oblika tjelovježbe, budući da se radi o izometričnim vježbama koje traže izdržljivost. Treba naglasiti da se kod takovog vježbanja mišićni volumen ne pojačava, već postaje elastičan, vretenast i gibak. Kralježnica i zglobovi se vrlo dobro tretiraju pri vježbanju pilates.

Pilates je obzirom na svoje dobrobiti namijenjen I muškarcima I ženama bez obzira ne fizičku spremnost I dob. Namijenjen je ljudima koji žele jednostavno poboljšati neki aspekt vlastite tjelesne forme, kao što su zdravlje, sportske pripreme ili potreba da se ispravi neki dio posture tijela (npr. loše i pogrbljeno držanje i sl.).

Nakon samo nekoliko mjeseci vježbanja osjećati ćete se bolje, nestati će bolovi u kralježnici te nemojmo naravno zaboraviti da će vaši mišići postati gipki, vretenasti I izdržljivi.

Raspored Cijene

Poledance (Ples na šipci)

Današnjem svijetu kronično nedostaje ženske energije. Način života prisilio nas je da se ponašamo kao muškarci, da djelujemo kroz muški aspekt osobnosti jer nam se čini da jedino tako možemo uspjeti. Međutim, bez ženskog principa, bez duboke ženske stabilnosti, mudrosti i intuitivnosti koja je tu da bi pokazala smjer u kojem aktivni muški princip treba djelovati, svijet se kreće bezglavo i ide u degradaciju. Složili se ili ne, 'na ženama svijet ostaje', a jedna od najučinkovitijih metoda podizanja ženskog aspekta osobnosti je ples.

Iako je ples na šipci posljednjih nekoliko godina postao u nas izrazito popularan, šipka još uvijek kod žena izaziva strah, sram, odbojnost. Međutim, upravo zato što je šipka tabu, ona ženi postaje i psihički izazov i tu se skriva ključ. Prevladavanje straha i srama pomaže u razvijanju ženskog samopouzdanja. Upravo zahvaljujući emocionalnoj dimenziji fizičkog treninga i plesa, ples na šipci Poledance Fit&Fun fantastičan je trening za žene svih godina. I djevojke od osamnaest i žene iznad četrdeset jednako će uživati u rušenju barijera srama i straha, upoznavanju sebe na poseban neotkriveni način i podizanju vlastitog samopouzdanja.

Ples na šipci nema poveznica sa striptizom, to je trening koji oblikuje mišiće i zahvaljujući njemu tijelo postaje zategnutije, a ženstvenost oblina ostaje ista.

Nešto više o samom treningu

  • Vježba se u grupama od deset do dvanaest polaznica
  • Vježba se u blago osvijetljenoj prostoriji. Atmosfera je intimna, prijateljska i izrazito ugodna te omogućava brzo opuštanje i uživanje u intimi treninga.
  • Trening traje dva školska sata i dijeli se na dva dijela. Prvi dio obuhvaća vježbe zagrijavanja: opuštanje, istezanje, vježbe oblikovanja tijela te vježbe koji se povezuju u cjelinu – a kasnije u ples. Fokus je na mekim, nježnim, ženstvenim pokretima i intenzitet se pojačava iz treninga u trening, sukladno mogućnostima polaznica. Drugi dio treninga sastoji se od učenja elemenata na šipci i spajanja prvog dijela u plesne pokrete. Koreografija ne postoji!
  • Vježba se u udobnoj odjeći i bosa stoga vam je sam trošak na opremu sveden na nulu.

Raspored Cijene

Total body sculpt (TBS)

Kružni trening vrlo sličan kondicijskom treningu isključivo za žene. Princip rada je kružni trening osmišljen po stanicama u kojem se radi na snazi, izdržljivosti i oblikovanju ženskog tijela uz ubrzanu redukciju potkožnog masnog tkiva.

Raspored Cijene

Radno vrijeme

Radnim danom 8:00 - 23:00 | Subotom 9:00 - 21:00 | Nedjeljom 10:00 - 20:00

Ove stranice koriste kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u Vašem internetskom pregledniku. Nastavkom pregleda stranica smatra se da ste suglasni sa uporabom kolačića.

Copyright © 2012-2014 T.D. Squash d.o.o.. Sva prava pridržana.